I’m back!

(null)
 
 
Hej alla fina!
Ja, jag väljer att skriva hej till er alla, för trots att jag inte har bloggat på fyra år så är ni ändå en hel drös som klickar er in här dagligen, bara det gör ju att man får lite pirr i magen och sug efter att blogga 😊 men snälla, kan vi prata om att jag inte har bloggat på fyra år, vad hände med de åren kan man ju undra? Under den tiden har jag gått klart min universitetsutbildning och är numera legitimerad förskollärare, jag har gift mig med min high school sweetheart, vi har flyttat till en ny lägenhet, förra julen fick vi en lillasyster till familjen och vi har numera två små underbara gullvippor att överösa med kärlek och nu är vi sen en längre tid tillbaka på jakt efter vårt drömhus, vilket verkar vara lättare sagt än gjort att hitta. Vi var riktigt nära för en månad sen, jag hittade DET huset som hade ALLT, det perfekta julhuset. Alltså jag får fjärilar i magen när jag tänker på det. Så vad hände? Jo men naturligtvis så skenade budgivningen iväg totalt. Vi budade och budade och till slut var det vara vi och ett annat par kvar och oj vad vi kämpade jag och min man, men vi fick till slut se oss besegrade. Vill mest gråta när jag tänker på det, fast sen tänker jag att det inte var meningen att vi skulle ha det huset och då känns det lättare. Vårt hus finns där ute, någonstans, och om inte så kan vi alltid bygga vårt eget, om några år 😊
 
Men vad jag babblar, du ska i alla fall vara varmt välkommen hit! Jag hoppas du ska trivas här i julstöket tillsammans med mig. Jag kommer mestadels bjuda på massa bakning, pyssel och tips och trix. Men vad vi ska mysa! Kände i år att jag har längtat efter bloggen. Eller var det kanske att min mamma tjatade på mig för femtielfte gången att jag borde börja blogga igen? 😉 nåväl. Jag ska försöka blogga flitigt så att ni inte tröttnar. Under tiden får ni gärna kika in på min instagram där det kommer inlägg mer konsekvent, @inspiration_by_emelie
 
Puss på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Välkommen tillbaka! Ser fram emot att följa dig igen! Jag har också en mamma som är en trogen bloggläsare <3

2020-09-24 @ 19:22:11
URL: http://www.varanlillajulvra.blogspot.se
Postat av: Maries strålande jul

Vad roligt att du är tillbaka :)

Postat av: Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul

Åh vad roligt! Jag gjorde min årliga genomgång av min länklistan och du har varit på inspirationsbloggarlistan ett par år. Men nu hamnar du på första sidan igen! Välkommen tillbaka!

Svar: Men så roligt, tack snälla och välkommen hit till mig igen! :)
Kontakt: [email protected]

2020-10-23 @ 23:22:27
URL: http://julkulturcramar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0