Personliga julböcker

 
 
 
 
 
 
God kväll fina läsare!
Jag älskar att läsa saga för mina barn och har alltid gjort. Jag tycker det är så mysigt att ge dem den tiden på kvällen och bara vara tillsammans och försvinna in i en sagovärld. Snubblade över dessa fina böcker för några veckor sen som du kan göra personlig, så att ditt barns namn är huvudkaraktären. Tänkte köpa en av dessa julböcker och ge till mina tjejer den första december, lite som att sätta stämningen inför vad som komma skall under hela december. Åh kan knappt vänta på reaktionen från Nelly, som är sex år, när hon får höra att huvudpersonerna i boken heter Nelly och Lova, precis som hon själv och hennes lillasyster. Böckerna verkar så mysiga tycker jag och vill man inte ha en julbok så finns det massa olika varianter som man kan läsa året runt. Upp till två personliga namn kan man välja samt lägga till två biroller om man så vill. Du kan till viss del bestämma hur huvudkaraktärerna ska se ut genom att ändra hårfärg och även skriva en personlig hälsning till den som ska få boken. Du hittar dem här. Kan man mot förmodan inte bestämma sig, som jag haha, så har de nu att du får 25% rabatt vid köp av båda julböckerna, vilket kap känner jag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0