Lovas Winter ONEderland

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er!
Jag kom på att jag glömt visa bilderna från Lovas kalas. Lova fyllde 1 år den 18 november och det ville vi såklart fira, även om det inte riktigt blev som vi hade önskat med gäster och sådär. Men vi blev närmaste familjen och det var hur mysigt som helst. Jag älskar att leka med ordlekar så när jag snappade upp Winter ONEderland på Pinterest så kändes det ganska så givet vad temat skulle vara, och ja, jag har alltid ett tema på alla kalas, det är ju så kul! :)

Såhär blev hennes första födelsedag, blir så glad av att titta på det hihi. Nelly fyller år på sommaren, runt midsommar, så det känns extra kul att ha barnen på varsin sida av årstiderna så man kan ha massa olika teman. 

Ha en fin dag!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0