Nygårda ekologisk julmust

 
 
 
Igår när jag var på affärren så uppenbarade sig årets första, för mig i alla fall, julmust och det var nästan ett hallelujah-moment ni vet! Nygårdas julmust hade de fått in på coop och jag blev glatt överraskad när jag dels såg den klassiska men även en lagrad julmust och en ekologisk julmust, tummen upp säger jag! Dessa ska jag provsmaka när andan faller på, än kan jag inte säga att jag har enormt sug efter julmust men bara för att vara på den säkra sidan köpte jag med mig ett gäng pepparkakor och toffifee hem, jul deluxe om ni frågar mig.
 
Den ekologiska julmusten är en av Nygårdas nyheter för i år och den finns i begränsad upplaga, så vill man kunna avnjuta en ekologisk julmust på julafton så bör man göra sina inköp tidigt. Jag tycker det är extra roligt när de kommer med ekologiska alternativ, ett steg i rätt riktning så att säga, tummen upp för Nygårda! Hoppas den smakar gott också, återkommer med en recension inom kort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0