Julspaning med Isabelle McAllister

160614_PLANTAGEN_JUL3750
 
 
plantagen julen 2016
 
160615_PLANTAGEN_JUL3933
 
 
160615_PLANTAGEN_JUL3990
 
160615_PLANTAGEN_JUL4112
 
160616_PLANTAGEN_JUL4474
 
Hej på er!
Just nu sprudlar jag av inspiration, den flödar hej vilt dagligen inför julen och Pinterest är ju typ världens farligaste hemsida om man tänker efter, vilket beroende det framkallar! Jag kan sitta flera timmar dagligen, och ja, jag skäms kanske lite över att säga det, men jag älskar att inspireras av vackra bilder som andra åstadkommer, helt fantastiskt.
 
Hittade dessa bilder för några veckor sen och herre vad underbara de är! She nailed it så att säga och den jag pratar om är Isabelle McAllister som haft ett samarbete tillsammans med Plantagen och detta är då hennes julspaning 2016. Jag kan inte slita min blick ifrån bilderna, de är ju helt underbara! Den grå väggfärgen är helt perfekt, undrar om man kan skriva till henne och få färgkoden till den haha, så svårt att hitta rätt grå nyans tycker jag. Har länge velat måla ett rum här hemma grått men vi bor i en hyresrätt och här är allt vitt, så jag tror inte det blir så populärt tyvärr. Det får helt enkelt vänta till framtida husköp, snälla Tomten jag önskar mig... ;)
 
Åter till bilderna. Gillar särskilt köksbilden med den lilla vimpeln och ett fång av blomster som ligger i diskhon, tyckte det var lite roligt att göra ett Peace-tecken av granris också, ett lite roligare och moderna alternativ till den traditionella kransen. 
 
Den här julen hade jag tänkt skippa allt vad rött heter och köra på guld, glas och grönt blandat med naturfärger, men de här bilderna får mig ändå att längta efter röda amaryllis i mässingkrukor, så ja, vi får se hur det blir med den saken helt enkelt :)
 
Har ni funderat på hur er jul ska se ut i år gällande färg eller tema? Tell me! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0