Julshow på Nöjesfabriken 2016 med Johan Östling och Björn Ling

 
Även i år sätter Johan Östling och Björn Ling (fd. Starrin) upp en julshow på Nöjesfabriken i Karlstad. Det blir en hejdundrandnde fest vill jag lova! Tänk, jag har tänkt att gå på deras julshow varje år i hur många år som helst, men så blir det alltid att jag glömmer av det och kommer på i sista sekund, men i år ska jag i alla fall göra ett försök att komma iväg! Tycker de är så härliga och helt fantastiska komiker. Jag var ute vid Ica Maxi på midsommarafton i somras och skulle snabbt in och köpa lite till middagen innan vi skulle åka vidare mot mamma och pappa. Kommer ut från affären så har jag parkerat precis bredvid Björn! Han höll på att packa in sig och kidsen i bilen och jag blev ju alldeles starstrucked ja haha, kunde knappt röra mig.
 
Såhär skriver Nöjesfabriken själva om showen:
 
Äntligen lackar det mot jul. För tolfte året i rad bjuder vi på Nöjesfabriken in till julbord med show. Julfirandet på Nöjesfabriken har blivit en värmländsk nöjestradition. Vi hälsar er åter igen varmt välkomna till årets gladaste och mest galna tillställning – Jul på Fabriken 2016 – en helt ny dundrande julshow med ett pärlband av välkända disco- och rockhits. Detta kryddat med en stor portion humor.
 

I år startar vi julen tillsammans med våra alldeles egna nöjestomtar Johan Östling och Björn Ling (fd. Starrin). Med sig har de Therése Lööf och Mia Ternström som under årens lopp arbetat med många av våra stora svenska stjärnor. Dessutom kommer 80-talets stora hjärtekrossare Shakin´Fredrik Willstrand att gästa showen och Sveriges kanske mest rutinerade showband står för musiken. Men det är, framför allt, ni kära publik som gör kvällen till vad den blir. Så stryk julslipsen och putsa dansskorna – Välkommen att starta julen 2016 hos oss på Nöjesfabriken.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0