Julen hos IKEA 2016

 
Hö är så vackert att använda i sin inredning vid jul
 
 
 
De här glasen är underbara! Älskar speciellt de raka, enkla som man kan servera glögg i eller varm äppelmust toppat med äppelskivor och kanelstänger.
 
 
Ja men här vill man ju bara slå sig ner och avnjuta en riktig brakmiddag!
 
 
 
 
 
 
 
Älskar de här prickiga papperna och tejpen! Det är så fint att göra vimplar av tejp, även om det har några år på nacken så är det lika fint ändå, still going strong så att säga.
 
 

 Oj oj oj, IKEA släppte sina pressbilder för julen 2016 för några dagar sedan och jag har suttit och tittat på dem hur mycket som helst, jag måste säga att IKEA really nailed it this year, vad gäller pressbilderna. Bilderna andas jul och mysig stämning och det känns som att det faktiskt finns många godbitar också bland produkterna, plus plus! Många av mina papper i år kommer komma från IKEA, de passar in hur jag tänkt mitt tema i år alldeles ypperligt, tänk att det kan slumpa sig så bra! :)

Det här är inte allt som IKEA har att bjuda på, tänkte att jag delar med mig av några andra godbitar i ett annat inlägg, kan bli för mycket att ta in annars. Var och varannan julbloggare har väl redan sett de här bilderna men jag tänker på er som inte är lika julgalna som vi andra så kan det vara roligt att få se dem hihi :)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0