En jul med rött och guld

 
En jul i rött och guld kan väl aldrig gå fel va? Klassiskt och härligt. Jag kan tycka att vi har sett så mycket av rött och vitt de senste åren, jag tycker det är fint, men jag är en person som gärna förändrar mitt hem och byter stil, och just nu är jag inne på mer murriga färger, grått är min favoritfärg haha och har varit i några år nu, to die for. Grått och guld tillsammans är min melodi! Men jag gillar skarpt färgerna ovanför också.
 
När det gäller jul och julpynt så har jag egentligen lite svårt för "typiska" julsaker, alltså saker som man bara kan ha framme när det är jul, jag tycker det är roligare att köpa saker som funkar året om men som får olika känslor beroende på hur man stylar. Ingen av ovanstående saker skriker egentligen jul, men tillsammans skapar de en härlig stämning och tänk att ni adderar granris och mossa med ett stort lass tända ljus så är vi hemma. Det är klart att jag också köper specifika julsaker och ni som följt mig länge vet att jag är svag för julgransdekorationer och har lagt hiskeliga summor på det (Oops!), men just att köpa saker som kan användas året om med olika styling får bli mitt bästa budgettips för i år faktiskt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0