Julens hetaste pyssel

 
Vill du göra julens hetaste pyssel och få maximal julstämning med minimal ansträngning? Då ska du satsa på att göra en av dessa julbilar! Man har sett dem lite överallt de senaste åren men House Doctors variant förra året gjorde att det fullkomligt exploderade, deras variant är något lyxigare och därmed såklart dyrare, denna ovan kostade inte många kronor. Det du behöver är en bil, denna är köpt på TGR för 30 kronnor om jag inte minns fel, kan ha kostat 40 kr också och sen en gran, dessa finns lite varstans, såg att det fanns på Panduro men just denna är köpt i ett 4-pack för 25 kronor på Nille. Limma fast granen med limpistol eller knyt ett snöre runt granen i bilen. Jag är bra sugen på att pyssla ihop små små små julklappar och trycka in i bilen också hihi, men det är ett pillergöra som heter duga så vi får se hur det blir med den saken :)
 
Men visst blev den fin?! Så julig så jag blir faktiskt lika exalterad som ett litet barn på julafton, det här är en riktig stämningshöjare vill jag lova :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var jättesöt! Lagom avancerat pyssel!

2016-11-16 @ 20:28:08
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0