Lusse lelle lusse lelle elva nätter före jul

 
 
Glad Lucia på er!
Alltså det här måste vara en av de mysigaste och vackraste dagarna på hela året! Jag ÄLSKAR Luciadagen! Traditionsenligt satt jag och kollade på Svt:s Luciafirande i morse och jag måste säga att det var otroligt fint och kreativt arrangerat i år, älskade medeltids-temat som gick som en röd tråd genom hela programmet, så väl genomtänkt. Bjussar på två bilder från vår dag, får ursäka mig för kvalitén och då särskilt på den sista bilden som egentligen är från snapchat, dottern ställde upp på två kort sen fick det vara bra haha :)
 
Nu ska vi smaska i oss lussekatter och julmust varvat med knäck och kola i väntan på att avsnitt två av Jul med dessertjuryn ska börja, trevlig kväll och fortsatt fin Lucia till er! ♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Detsamma till dig!
Har en ingen julstämning innan så kommer den ju av dina fina bilder.
Ps. den där stjärnkransen som Roy gör just nu.... undra hur många som kommer testa den i helgen ;) Ds.

2016-12-13 @ 20:18:41
URL: http://julilaloland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0