Årets pepparkakshus

 
Hej på er!
Om allt gått som det ska så befinner jag mig i London nu, woop woop! Alltså SÅ taggad! Här är i alla fall mitt pepparkakshus som jag satte ihop häromdagen, pepparkakshus är faktiskt ingen favorit att göra om jag ska vara riktigt ärlig, att göra mallar och skära ut delarna för att sedan sätta ihop ett gigantiskt projekt, nej tack. Allt går bara sönder och jag hinner nog svära minst 50 gånger under ett sådant bygge, det enda jag egentligen tycker är roligt är att dekorera det så det var det jag ville lägga krut på, därför tog jag en genväg och köpte ett färdigt som jag bara limmade ihop med socker, så smidigt och enkelt med fyra raka väggar och tak haha, sen till det roliga! Spritsningen! :)
 
Tada! Årets pepparkakshus :) Gjorde även ett med min dotter där hon fick gå loss med kristyr och godis bäst hon ville och jösses vad hon tyckte det var roligt! Så underbart att se ♥
 

Kommentarer
Postat av: Fias jul

Så fint!

2016-12-04 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0