Röda favoriter från Greengate

 
Jag älskar Greengate och har gjort i många år, de träffar liksom alltid rätt. Just den här julen har jag väl tänkt att jag inte ska köra på så mycket vitt och rött, eller inget alls faktiskt, jag har haft det i så många år och jag är en person som gillar att förnya mig, men... När Greengate kommer med SÅHÄR fina nyheter i den färgskalan så kan jag ju inte mer än att smälta, I love it! Blir ju hur sugen som helst på att ha rött och vitt. Jag är helt kär i förklädet så det kommer jag köpa oavsett, kommer bli perfa till allt julbakande, synd bara att det inte fanns i barnstorlek till dottern, älskar när vi kan matcha varandra hihi :)
 
Och på tal om bakande så har jag gjort en supergod chokladkolapaj med jordnötter och mjölkchokladganache, tänkte att jag försöker lägga ut receptet så snart som möjligt för den blev verkligen så god och julig. Jul för migär  choklad, choklad, choklad, nötter, choklad, choklad, mer choklad, mint, kola, choklad, choklad, choklad och mer choklad, ja men ni fattar, it's all about the chocolate ;) jag gillar inte de klassiska julkryddorna så då blir det så istället.
 
Och sist men inte minst! Ni var några som ville ha beskrivning på hur man gör pärlmönstret till julkulan och det ska ni få, jag måste bara få hjälp av sambon att fota eftersom jag behöver båda mina händer, så den är på G, håll till godo. 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det receptet ser jag fram emot!

2015-09-16 @ 15:27:00
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0