Fira jul på Hogwarts i London

 
Ja men alltså jag döööör! Det här är bara så häftigt!
 
Läste precis (här är artikeln) att Warner Bros Studios i London bygger upp den stora festsalen och inreder den exakt som den är under julen i den första filmen Harry Potter och de vises sten. Alltså tänk er! Den maffiga julgranen! De långa borden, de varma färgerna, all den goda maten, åh... jag dör...
 
Jag älskar Harry Potter, älskar! Jag kan se filmerna hur många gånger som helst utan att tröttna och böckerna är helt fantastiska. Så det här vore ju bara så häftigt att få uppleva! För närmare 3000 kronor bjuds du kanapéer och fördrink, följt av flammande julpuddingar och skinka. Plus alla tillbehör som finns med vid julmiddagen i Harry Potter och de vises sten.
 
Kanske en aning saftigt för min plånbok då jag numera är student, det kostar ju att resa dit också samt att bo någonstans, men fasiken alltså vilken julklapp!
 
Hur många mer än jag hade velat åka på detta? :D
 
 

Kommentarer
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Ja, tack, jag skulle mer än gärna åka dit!!

Svar: Jag med!! Å varför är man inte ekonomiskt oberoende? Hade bjudit hela julbloggsvärlden haha! ^^
Kontakt: [email protected]

2015-10-01 @ 08:26:18
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, fantastiskt!! Vill vill vill åka dit!

Svar: Jag med!! :D Rena drömmen!
Kontakt: [email protected]

2015-10-01 @ 08:52:56
Postat av: Jul i fjällen

Ja, tack!! Det här skulle jag gärna vara med på :) Så mysigt!!

Svar: Håller med! Så otroligt mysigt! :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-01 @ 09:47:52
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Jessica

Alltså drömmen om att fira jul på Hogwarts is now possible! Helt galet dyrt - men hade jag haft pengarna hade jag gjort det även om jag bara kunnat äta hälften pga allt kött , men ändå =)

2015-10-01 @ 10:52:33
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Alltså drömmen om att fira jul på Hogwarts is now possible! Helt galet dyrt - men hade jag haft pengarna hade jag gjort det även om jag bara kunnat äta hälften pga allt kött , men ändå =)

Svar: Haha ja jag med. Nu äter jag kött i och för sig, men är ganska kräsen överlag med mat så tror inte att jag skulle kunna äta så mycket jag heller, men bara upplevelsen i sig är ju värd pengarna, hade lätt gjort det om jag hade jobbat nu :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-01 @ 10:52:36
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Johanna (Johannas Julblogg)

Vilken upplevelse det vore! Skulle gärna åka!

Svar: Eller hur! Helt otroligt, va häftig det vore :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-02 @ 19:43:36
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad pluggar du för något? 😊

Svar: Jag pluggar till förskolelärare :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-04 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0