Blossas årgångsglögg


Nu har de äntligen släppt vad årets smak blir, Earl grey, och jag är inte direkt förvånad, hade faktiskt tänkt lite åt det hållet för att sedan tycka att det var en superkonstig idé att blanda glögg med te, men det var ju roligt att gissa rätt i alla fall! :)

Men hörrni. Det kanske blir bra det här, glögg med earl grey, ja jag vet en som jublar just nu i alla fall och det är min sambo. Han är både en kaffe- och te-drickare av rang och det är just earl grey som han hinkar i sig. Nu gillar ju jag varken glögg eller te så för mig hade det kvittat vad det än hade blivit, men nu är det ju såhär att flaskan är to die for så jag kommer köpa den så kan jag behålla flaskan och sambon får dricka något som jag tror kommer bli en hit för honom. Win win liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0