Inspirerande juldukning

 
Källa Pinterest
 
Fullkomligt älskar den här dukningen! Önskar så att jag kommer ha en gammal lada på min gård i mitt framtida hus så att man kan duka upp till sådana här festligheter vid jul, åh... Det vore så mysigt. Älskar mixen av det råa och rustika trät mot de mässingfärgade ljusstakarna och de julröda äpplena, helt fantastiskt underbart om ni frågar mig. Toppat med tygservetter/kökshanddukar och gröna kvistar uppå, full pott! Den här bilden inspirerar mig så otroligt mycket och jag kan titta på den hur länge som helst utan att tröttna :)

Kommentarer
Postat av: Emma, Jul i fjällen

Ja, den bilden var verkligen stämningsfull o fin!

2015-10-20 @ 16:44:42
Postat av: Anette - En fin jul

Det ser verkligen otroligt mysigt ut :)

2015-10-20 @ 17:00:51
URL: http://enfinjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0