Christmas tree

 
 
 
 
(Bilder från Pinterest)
 
 
Jag älskar julgranar och juldekorationer, det är det jag lägger mest pengar och krut på varje år. Något jag har lite svårt för personligen är när det blir avskalat i granen, det kan vara väldigt snyggt hos andra men för mig så är det något som inte känns rätt. Jag vill att granen skall göra ett statement och ha extra allt! Så i år kommer jag gå all in på granen a la american style, kommer bli så snyggt :)
 
Amerikanerna har ju dock en tendens att ta i lite väl mycket, även för min smak och de kan kasta i både det ena och det andra i granen, så jag får nog bli något mitt emellan Sverige och USA, det är som granarna ovanför jag hade tänkt mig.
 
Hur klär ni granen? :)
 

Kommentarer
Postat av: julmust.blogg.se

Jag älskar också "American Style" otroligt mycket. Överhuvudtaget hur de firar och pyntar inför julen. Tycker vi svenskar är så otroligt tråkiga och fega jämfört med amerikanerna. När jag kommer ut på vintern vill jag se juleljus ÖVERALLT, på huset, på träden, på staketet, stora prydnader på verandan, enormt i huset.
Men tyvärr får man aldrig se det i Sverige :(

Svar: Jag med! Den dagen jag köper hus alltså... jag kommer ju gå helt bananas haha! :D Vill också att det ska vara ljus precis överallt! Och jag håller verkligen med, varför är vi svenskar så otroligt tråkiga med allt sånt där?! Halloween hallå? Existerar ju knappt här. Nä jag var nog en amerikan i mitt förra liv ja, haha! :)
Kontakt: [email protected]

2015-10-08 @ 10:20:25
URL: http://julmust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0