Första advent

 
 
 
Hej på er! Missade att skriva om första advent igår men jag har varit/är sjuk. Igår var jag helt utslagen på kvällen och frossade så jag gick och la mig tidigt, hade ingen som helst ork. I alla fall, första advent har passerat och i morgon är det den första december! Wiiii, julmånaden är äntligen här, helt galet om ni frågar mig, var det inte oktober alldeles nyss? Jag hänger liksom inte med i svängarna, tiden går alldeles för fort! När jag var liten tyckte jag att den gick så sjuuuukt långsamt men nu bokstavligt talat springer den förbi.
 
Idag har det inte blivit mycket till julande av förklarliga skäl men jag har hunnit se en hel del gamla avsnitt Jul med Ernst, så mysigt så. Jag kom på förut att jag inte sett en enda julfilm än, vilket är väldigt konstigt för att vara jag! Jag brukar alltid se några i oktober för att stilla min längtan lite, men i år har det inte behövts :) tänkte kolla lite nu i alla fall, några gamla favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0