Natten går tunga fjät...

 
Glad Lucia på er alla! ♥
Tidigt i morse klev jag och Nelly upp för att se på luciafirandet på tv, det är bland det mysigaste jag vet. Nog för att jag är en person som hatar att kliva upp på morgonen. Jag är en sån där dryg jävel som snoozar typ 40 minuter från det att klockan ringt, minst, gärna längre. När jag väl bestämmer mig för att kliva upp så är jag så gott som död och ingen människa skulle kunna få kontakt med mig, alltså jag fattar inte när jag blev sån här? När jag var yngre så var jag så morgonpigg! Men för att återgå till ämnet, när det vankas luciamys så är det ganska enkelt att kliva upp. Jag älskar hur det är alldeles mörkt ute och de enda ljusen som finns är de från granen och några levande ljus på bordet. Åh så mysigt vi hade det och Nelly kollade hela programmet faktiskt :)
 
Senare under dagen när pappan i huset kom hem från jobbet så lussade vi lite för honom. Nelly älskar att sjunga tipp tapp, eller ja Tomtarnas julnatt för att vara korrekt, så den kördes ett x antal gånger haha :) Blinka lilla stjärna är också väldigt omtyckt av vår musikälskande lilla tjej.
 
Hoppas ni haft en underbar lucia och tredje advent! Tänk, snart är det jul! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh vad gulligt - älskar Nellys outfit:))) Så söt!

Svar: hihi ja visst är den underbar?! :D Kommer gråta floder nästa år när jag inser att hon vuxit ur den haha ^^
Kontakt: [email protected]

2015-12-14 @ 09:29:16
URL: http://varanlillavra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0