Favoriter

 
Men alltså, åh! Vilket fint välkomnade man fick när man väckte liv i bloggen, så underbart! Tack snälla för alla fina kommentarer, jag ska svara på varenda en så fort jag får en minut över ifrån lillan :)
 
Under tiden passar jag på att visa mina favoriter från Åhlens julsortiment. Jag ska nog köra lite samma stil som ifjol vad gäller granen, älskade förra årets julgran som gick i guld och silver med massa patinerade glaskulor, dock så var det silver som dominerade, i år vill jag förgylla mitt hem med guld. Jag gillar ju att blanda in naturen i inredningen under julen och det kommer jag nog fortsätta med. Det här skall alltså vara tonen i vardagsrummet, i köket däremot tänker jag mig en klassisk röd/vt inredning, men mer om det någon annan dag.
 
Jag är för övrigt helt kär i den underbara ljusstaken i guld, den skall bli min! Funderar på att slå på stort och införskaffa fem stycken hihi :) Känns som att den är en favorit hos dom flesta faktiskt, så man får nog vara snabb med att köpa om man inte vill missa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0