En liten julenisse

 
 
Igår när jag var inne i min favoritaffär så kunde jag såklart inte komma därifrån tomhänt, det bara gick inte! Jag har ändå varit extremt duktig och inte handlat så mycket de senaste veckorna för att jag ska till Ullared på söndag, men nu kunde jag inte hålla mig längre, det fanns ju såååååå mycket fint!
 
Jag köpte denna fina nissen från Maileg, åh vad jag redan blivit tokkär i den! :)
Jag intalade mig själv att "Ja men den kan ju Nelly få ha i sitt rum, det blir superfint, sen när hon är större kommer hon säkert älska att leka med den, eller i varje fall titta på den", då kändes det inte lika hemskt att jag köpte den, eftersom den var till min dotter, haha, konstigt det där ;)
 
Jag är i alla fall supernöjd, har ju länge velat ha en av alla dessa fina tomtar men aldrig köpt någon. Har ju lite kaniner och Bamsen redan så detta känns som ett bra komplement till den lilla samlingen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Så fin. Kul att åka till Ullared var där i början av veckan och det brukar ju gå en del pengar så det är smart att inte shoppa så mycket innan man ska iväg

2014-11-06 @ 13:18:01
URL: http://victoroajul.blogg.se
Postat av: Victoria

Så fin. Kul att åka till Ullared var där i början av veckan och det brukar ju gå en del pengar så det är smart att inte shoppa så mycket innan man ska iväg

2014-11-06 @ 13:18:04
URL: http://victoroajul.blogg.se
Postat av: Victoria

Så fin. Kul att åka till Ullared var där i början av veckan och det brukar ju gå en del pengar så det är smart att inte shoppa så mycket innan man ska iväg

Svar: Ja fy, det gick mycket pengar. Fick dock inte med mig en enda julsak hem så jag var minst sagt besviken (och förvånad!) över det. Men en hel del annat smått och gott följde med istället så det fick duga gott och väl :)
Kontakt: [email protected]

2014-11-06 @ 13:18:05
URL: http://victoroajul.blogg.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Konstigt det där, att det är så mycket lättare att handla om det "är till barnen"!

Svar: Haha, ja visst är det! :)
Kontakt: [email protected]

2014-11-07 @ 23:31:34
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Maries strålande jul

Visst är Mailegs nissar söta, mina barn är inte lika förtjusta i dem som jag är så mina har fått stanna hos mig.

Svar: De är helt underbara! Haha, ja men då får du ju ha dom i fred i alla fall ;)
Kontakt: [email protected]

2014-11-10 @ 14:58:21
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0