Glad Lucia

 
Lucia! Äntligen! Jag fullkomligt älskar lucia, det är bland den mysigaste dagen på hela året, förutom julafton då såklart, födelsedagar, midsommar, påsk... Oj nu drog jag iväg, jag gillar typ alla högtider och är en traditions-människa ända ut i fingertopparna! I alla fall, älskar lucia :)
 
Dagen till ära klev jag upp 06:55 (!) alltså ja, det finns liksom inte på kartan att jag kliver upp så tidigt alla andra dagar nu för tiden, jag och Nelly ligger och gottar oss i sängen till nio, tio, så jag är otroligt imponerad över mig själv att jag lyckades med den bedriften, det tog emot måste jag erkänna, kände mig lika vinglig och trött som en partypingla som fått på tok för mycket alkohol i kroppen samtidigt som man av nån anledning fått grus i ögonen, nu var jag varken alkoholpåverkad (SÅKLART!) eller grusig i ögonen, jag var bara så oooootroligt trött.
 
Nåväl. Det var värt det! Kollade på lucia på SVT och myste mig, A låg kvar och sov för det var han värd, sedan lussade jag och Nelly för honom, å gissa om det var uppskattat! Det var faktiskt nästan så att han var rörd till tårar (eller var han också bara supertrött kanske? Hmm...) 
 
Hoppas ni alla haft en fantastisk lucia :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina!!!! Jag hade ju också tänkt lussa med vår lilla för sambon i år...men eftersom bebben glatt ligger kvar så får jag vänta ett år till =)

Svar: Tack fina du! :) å typiskt, men tänk nästa år har du en liten skrutt att lussa med! :)
Kontakt: [email protected]

2014-12-14 @ 08:31:58
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0