Jul jul mera jul

 
 
 
Det har verkligen varit massa jul den här veckan! Eller ja kanske inte jul i sig liksom, men små små tecken som för tankarna mot julen i alla fall :) Häromdagen fick jag in en kund på mitt jobb som bor på Saffransgatan, längtan efter lussebullar gjorde sig stark kan jag säga! :) Inte blev det sämre när jag sen fick en kund som bor på Tomtebogatan, på en och samma dag! Pluset på det den dagen var att om kunden ville avsluta sitt abonnemang (jobbar på kundtjänst) så är det ju tre månaders uppsägningstid och just från den dagen och framåt så skulle abonnemanget avslutas på självaste julafton! Så det satt jag och sa hela dagen: Ja men då är det tre månaders uppsägningstid så dina tjänster kommer avslutas på julafton, hihi, hur kul?! :)
 
Idag blev det ju inte sämre när vi tog oss en sväng till Rusta och skådade massa ljusslingor och till och med en julgran, wtf, tidigaste laget kanske? Hittade även julöl på Netto och min mamma har hittat Nygårdas julmust i veckan, som sagt, jag tror det går åt rätt håll! :)
 
All denna jul gjorde mig inspirerad så jag har suttit med gamla julmagasin (i en oändlig längtan efter de nya bör tilläggas!) hela veckan och suckat och ooohh:at och längtat ännu mer tills jag får julpynta :)
 
Grädden på moset?
Jag har bakat Christmas Cupcakes! ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Axelina

Haha jag har varit med om samma sak de sista dagarna. Jobbar inom hemtjänsten och de gamla älskar att prata om julen! Många har glömt ta undan julpyntet från i julas, supermysigt haha!

2013-09-29 @ 22:20:33
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh, är det sant?? Julgran? Måste ju in på rusta snarast märkte jag!! Längtar så otroligt mycket efter julpynt i alla affärer nu, sitter och klickar in på diverse inredningsbutikers hemsidor varje dag typ.. Och jultidningar!! Du verkar ha läst en del och kan detta så vilka tycker du är bäst om man är ute efter mycket bra godis/fika-recept och mys-faktor?

Svar: Men tack söta du! :) Jag gillar Hembakats tidning över lag om man vill baka så deras julnummer gör mig aldrig besviken, inte heller Lantliv mat och vin när deras julmagasin kommer, de har mycket goda recept som jag alltid testar och det är så gott! :) Sen tycker jag att den vanliga Lantliv och Lantlivs specialtidning julpyssel är de bästa jultidningarna, de innehåller pyssel och massa massa recept så satsa på hela Lantlivs julnummerskara så kommer du inte bli besviken! :) Kram
Kontakt: [email protected]

2013-10-01 @ 01:13:41
URL: http://nathaliesjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0