The invitations

 
 
 
 
 
Sådär!
Nu har jag färdigställt inbjudningarna till årets glöggparty, hurra! :)
Blev ganska nöjd faktiskt, mycket kunde självklart ha gjorts bättre, men så kanske man alltid tycker? Nåväl, det blev i alla fall en liten julgran med lite julkulor så jag hoppas verkligen våra gäster uppskattar dom.
 
Idag har jag också hunnit med att måla figurerna jag gjorde av trolldeg så det kommer ni också få se någon dag, note to my self, det är skittråkigt att sitta och måla ca 30 stycken olika figurer och jag vill nog aldrig någonsin göra det igen! (Nu vet jag ju att det inte är sant utan jag kommer göra det flera gånger till i mitt liv) men jag hoppas att resultatet var väl värt det så att jag inte känner så mycket skräck inför det haha ;)
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmas Jul

De var ju superbra!

2013-10-25 @ 14:07:02
URL: http://fames.se/emmasjul/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0