Saffranskaka

 
Kollade lite i arkivet och hittade bilder på denna läckra saffranskaka som jag gjorde förra året, se riktigt mumsigt ut och jag själv blev så inspirerad! Haha, lustigt när man bli inspirerad av sig själv, jag brukar ju alltid bli det av alla andra duktiga bloggare som finns :)
 
Igår snöade det här också, ni kan tro att jag blev försvånad! Satt på jobbet och det blev mörkare och mörkare i lokalen, efter en stund kollade jag ut genom fönstret och se på fasiken, det snöade! Allt försvann i och för sig, vilket jag kan tycka var lika bra, jag är ju som bekant inte så förtjust i snö. Jag har gärna snö från mitten av november till nyårsafton och från första dagen på nya året får den mer än gärna försvinna :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jul hos Linda

Jag känner likadant, efter nyår kan det kvitta med snön :D

2013-10-22 @ 06:46:31
URL: http://julhoslinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0