Lite mindre skala av Maileg

Om man som mig gillar de berömda Maileg-tomtarna men kanske känner att de är i det saftigaste laget rent prismässigt så kanske dessa varianter som julgransprydnad kan vara ett alternativ? Hittade dom inne hos systerlycklig och de kostade endast 69 kr/st, det är ju helt acceptabelt faktiskt! :) Man behöver ju inte hänga dom i granen utan man kan ju hänga dom lite varstans och man kan ju även få dom att sitta ner på nån fin hyllkant eller så.
 
Önskar verkligen jag hade en liten flicka eller pojke så jag kunde köpa dessa och pynta den fina granen med som skulle stå i dennes rum :) Känns ju lite löjligt att köpa dom "i förebyggande syfte" om ni förstår vad jag menar, så nä, jag kommer inte köpa dom ÄN, men jag hoppas jag får göra det inom närmaste åren i alla fall! :)
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Fniss, jag köper maileg till mig själv även om jag har barn :) i ärlighetens namn tycker mina barn inte att mailegfigurerna är så där jättesöta som jag tycker att de är.

Svar: Nä men det är nog så för många, att vi vuxna gillar dem mer och ser kvalitén och designen bakom dom än barnen :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-19 @ 11:10:01
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: johanna

Åh vad fina :) en sån skulle jag också vilja ha :)

Svar: Haha jag med... tror nog jag slänger iväg en beställning ändå ;)
Kontakt: [email protected]

2013-10-19 @ 11:42:10
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
Postat av: Pysselpyret

Vilka söta små Mailegtomtar. Jag gillar också dessa figurer men det har aldrig blivit av att jag köpt någon och ändå har jag två små flickor. Priset har nog varit lite avskräckande tror jag.
Mysig blogg du har!

Svar: Åh tack så jättemycket! :) kram!
Kontakt: [email protected]

2013-10-19 @ 11:53:41
URL: http://julpalandet.blogspot.se/
Postat av: Victorias Jul

Vilka söta, man kanske skulle ha köpt de till barnen eller mig själv kanske =)

Svar: Ja men det tycker jag verkligen! :) Tror jag ska slänga iväg en beställning även om jag inte har några barn ;)
Kontakt: [email protected]

2013-10-20 @ 16:24:57
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0