Glöggmuggar

 
 
Tack alla som lämnade en fin grattishälsning till mig, blev otroligt glad! Söta ni är, tack verkligen! :)
 
Dessa underbara glöggmuggar fick jag av min fina vän Gabriella, snacka om att veta vad en jultok önskar sig! ;) De är från Åhlens om någon annan känner att de också behöver fylla på sin samling med glöggmuggar. Längtar verkligen tills jag får använda dom, köpte faktiskt glögg för två veckor sen men har inte kommit mig för att värma upp den och dricka, har haft så mycket att göra de senaste veckorna, känns som att tiden sprungit iväg och jag har inte riktigt hängt med! Därav blir det väldigt sena svar på era fina kommentarer! Men håll ut, jag svarar alltid på varenda en, ibland tar det bara lite längre tid :)
 
Annars då?
Jo jag jobbar helg denna helg, därför blir det ingen utång för mig eller att stanna uppe hela natten, nä jag ska sätta mig med mina gamla jultidningar och bara mysa med lite godis och Idol senare ikväll, och lite överbliven tårta, mums! :)
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmas Jul

Låter som att du kommer ha en riktig myskväll, kram :)

Svar: Den var faktiskt supermysig och det som toppade hela kvällen var lite glöggdrickande och julmusik hihi :) kram
Kontakt: [email protected]

2013-10-18 @ 19:12:44
URL: http://fames.se/emmasjul/
Postat av: BittesJul

Vilka fina

Svar: Tack! :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-18 @ 22:37:13
URL: http://bittesjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0