Christmaslove

 
 
Dessa fina tygservetter köpte jag häromdagen när jag var på Åhlens. Det var en sån där uppenbarelse ni vet, när man ser en sak som man känner att den där bara måste jag ha till 100% och man ser bilder i huvudet när den kommer till användning. Jag vet precis hur och när dessa skall användas och hur övriga dukningen skall se ut.
 
Jag tror jag helt enkelt får ställa till med en "Lite-för-tidig-julmiddag-à-la-Larsson-style" här hemma för jag kan knappt bärga mig, känner mig så inspirerad! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jul i fjällen

Jättefina! Jag höll oxå i dem sist när jag var på Åhléns, men jag lade tillbaka dem. Måste kanske kolla på dem en gång till ;)

Svar: Det tycker jag absolut! Jag är så nöjd med mina :)
Kontakt: [email protected]

2013-10-18 @ 21:07:43
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Jessica

Har också spanat på de där. De är sååå snygga! Grattis i efterskott förresten, hinner hända mycket i julvärdlen när man inte närvarar på ett par dagar =)

Svar: Tycker du ska köpa dom, jag är så nöjd med mina! :) Åh tack så jättemycket! :) kram!
Kontakt: [email protected]

2013-10-19 @ 16:02:30
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0