Ljusstake

 
Åh äntligen har den kommit! Min fina ljusstake från House Doctor, är fullkomligt kär i denna skapelse. Den är otroligt fin att ha året runt men till jul kanske den passar som adventsljusstake? Bara att sätta på lite siffror, men å andra sidan känns det lite tråkigt att den inte ska få lysa så mycket om den används som just adventsljusstake så den här kommer jag ha tänd hela december, det får bli något annat som adventsljusstake istället, och hur den ser ut kommer jag visa en annan dag, men den är klar i alla fall :)
 
Herre gud, ni skulle se mitt hem nu! Det är så fint i sin juleskrud! Det mesta har kommit på plats och varför jag pyntat supertidigt just detta året berättar jag en annan dag, men det är otroligt mysigt hemma nu i alla fall. Det enda jättedåliga med det hela är att jag inte kan fånga den mysiga stämningen på bild, det ser bara dött och tråkigt ut! Måste fundera på hur jag ska kunna fånga allt det mysiga med värmen som finns i ljusen, hur svårt kan det vara liksom?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0