Julstökar!

 
Ja nu är det väl lite dött här på bloggen och det kan förklaras med att jag är hos mina föräldrar för att fira jul :) julstökar en del och fixar och donar med bakning, så jag har lite andra prioriteringar. Vill ni kan ni följa mig på instagram för där blir det uppdaterat lite flitigare i alla fall, och där heter jag: bakealiciousbyemelie
 
Annars då? Jo det gjordes lite smällkarameller igår, något som jag inte gjort på säkert 15 år. Denna gjorde jag och min sambo gjorde en superfin i pastellig rosa och ljusblå. Glömde dock ta kort och framför allt bättre bilder så fick bara på denna.
Nu ska sovas! God natt :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Och grattis själv, såg på instagram att du fått en liten - SUPERSÖÖÖT!!!!
Antar att jularna nu kommer få en djupare innebörd...eller ännu mer julnörderi som skall föras över till nsäta generation ;)

2014-08-17 @ 15:33:24
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0