Jul i betong

 
Jag är svag för betong. Det har jag nog yttrat ett x antal gånger här på bloggen. Häromdagen fick jag hem dessa fina bokstäver med plats för att sätta i ljus. Kikade på dessa förra året men glömde på något konstigt sätt bort att köpa dom, när jag väl kom på det var det för sent, ja precis så som det brukar vara.
 
Är i alla fall hur nöjd som helst med köpet, så fort de kom på plats så var det som en symbol för att ja, nu är det verkligen jul. Och vad tusan hände med tiden kan man ju fråga sig??!! Kändes som att det var oktober alldeles nyss, jag har liksom inte hunnit med. Fast jag började pynta så tidigt och pyssla och baka så känns det inte ens som att jag gjort hälften av det jag vill göra, blogga dåligt har jag gjort också. De andra åren har jag alltid haft i tanken att "det här kan användas till bloggen" eller "det här skulle bli bra på bild", de orden har liksom inte funnits i år och det kanske har sina förklaringar, nästa år lär bli annorlunda i alla fall, hoppas jag :)
 
Men nu är vi ju lite inne på upploppet skulle man kunna säga, endast en vecka kvar till julafton. Lite spännande är det ändå, fast det är mycket vemod i det hela också, samtidigt som det är skönt på något sätt, ja det är en mixad kompott av känslor som jag inte ens kan förklara! :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar så snyggt!

2013-12-18 @ 15:56:59
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0