Inspiration till årets juldukning

 
 
 
 
Hade ett par vänner över på middag häromdagen och jag är ju en sån som alltid vill duka fint. Tycker det är så otroligt roligt! Om jag blir bortbjuden så ger jag blanka fan i det, men när vi är hemma hos oss tycker jag det är trevligt :) Hade ju redan rosorna hemma som jag ställde ut på rad, la dit lite blandade julnötter, kanelstänger och julröda äpplen. Blandade in ljuskoppar som har en rostig patina över sig och det blev så fint tycker jag, men igen, mycket finare i verkligheten. Det är så svårt att fånga på bild! Ljuset är dåligt och det är ju som sagt väldigt trångt i vår lägenhet vilket gör att det inte går att få till några fina vinklar, annat blir det nästa jul när jag kommer ha ett helt rum bara för matbordet, wiii! :)
 
Hoppas det kan ge lite inspiration i alla fall :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0