Arla tävling

 
 
Arla kontaktade mig för några dagar sedan angående en tävling som de brukar ha som de kallar för Julklappsjakten. Det är alltså så att de har tappat bort sina julklappar och de har spridits ut över utvalda bloggar och finns gömda lite här och var, en klapp/blogg. Jag är med och gömmer en! :)
 
Riktigt svårt, visste inte hur svårt eller hur lätt jag skulle göra det, min är nog ganska enkel men man kanske får sig ett gott skratt på cupen i alla fall! :) Vill du läsa mer om tävlingen kan du gå in här och läsa. Klapparna består av en liten bild med ett receptnamn och det är alltså detta receptnamn man fyller i i tävlingsformuläret.
 
TÄVLINGEN STARTAR FREDAG 6/12
 
Jag som älskar julen och klappar i allmänhet tycker det ska vara rim på det mesta, så därför kommer ett rim med ledtråden i sig, voilà! :)
 
På julen gillas det att mysa med glögg och massa gott,
Vissa upplever julen som något stressigt, helst ger man nog bara bort en trisslott.
En vinst kan ta dig till palmer och sol,
eller så kan man stanna i kalla Sverige och leka cool.
På med bikini, fram med brillorna,
i brist på is och snö får vi skippa grillorna.
Spexa och posera på en gräsmatta så grön,
mitt i december, ja men vart fan är snön????!!!!!
Äsch, ett roligt julkort det ju faktiskt blev,
ja rent uttav en snackis, till och med succé!
Men nu till ditt mysterium och ditt roliga uppdrag,
receptet du finner på Tomtens stora dag.
Ha en underbar jul och ta hand om er själva!
Och året...? Ja, det var 2011.
 
Lycka till alla tävlande! :)
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Kul :-)
Jag ska också vara med som gömställe :-)

2013-12-05 @ 21:44:11
URL: http://tomtensdotter.se
Postat av: ida

svårt att hitta ditt recept

2013-12-11 @ 21:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0