Årets paketkalender

 
 
 
 
Mysko-pysko. Skrev det här inlägget igår men det verkade inte vilja dyka upp så jag fick helt enkelt göra om det.
 
Här är då alltså årets paketkalender, eller ja den första på många många år faktiskt. Man kan tycka att jag ska ha växt ifrån sånt här, och det har jag nog också, men det är ju ändå lite roligt att få ett paket varje dag som en nedräkning. Förresten kan jag ursäkta mig själv med att det bara blir 12 stycken för mig då varannat paket är till sambon.
 
Jag är inte en sån person som orkar leta reda på 24 olika saker att lägga i paketen, jag kommer nog bli när jag har barn, det känns som att man har en större anledning att lägga ner sig då, så i dessa paket gömmer sig lyxig choklad istället, ja, en riktig vuxen-kalender :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin kalender!

2013-12-02 @ 21:25:34
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Charlie CS - Julig kulturtant som Cramas

Väldigt fin! Jag och håller med om att jag nog kommer lägga ner mer tid när man har barn. Men läs gärna mitt inlägg om olika julkalender ideer. Jag och min man har haft tre olika nedräkningsgrejer!

2013-12-02 @ 22:08:21
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com
Postat av: Helena - amelia.se

Jättefin paketkalender! Gissar att ni skuttar upp på morgonen och gottar i er chokladen :)

2013-12-04 @ 18:09:13
URL: http://blogg.amelia.se/hemmamedhelena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0