Vardagslyx

 
Nu i veckan har de några marknadsstånd nere på stora torget här i Karlstad, marknadsförsäljare från Italien och Frankrike och säkerligen några andra länder också, varför har jag ingen aning om, de har till och med bunkrat upp med ett litet tivoli mitt på torget, mysigt tycker jag men lite weired kanske. I alla fall var jag tvungen att ta en titt idag efter jobbet, just för att jag är en sucker för marknader och speciellt när det är delikatesser utifrån! :) Det blev dessa ooooootroooooligt stora fudge-bitarna, såååååå goda! Köpte även en annan sak som jag kommer visa nån annan dag, det är den jag sitter och smaskar i mig just i detta nu och helvete vad god, jag döööör! Dessa fudgebitar påminner väl ändå lite om jul, fudge är ju bara ett måste på jul tycker jag :)
 
Detta är i alla fall vad jag kallar för vardagslyx! :)
 
Psssst... TUSEN TACK till alla som hittills svarat på min undersökning, den är verkligen ovärderlig ska ni veta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0