Vackert med Vintage

 
 
 
 
Häromdagen var det bokrea på Åhlens så då passade jag på att köpa boken Vackert med Vintage, har länge velat haft den men liksom aldrig kommit mig för att köpa den. Nu när det var så bra pris var det ju bara en bonus! :) Bläddrade igenom den lite snabbt och gissa om jag blev glad när jag såg att det var ett julavsnitt längst bak i boken?! Underbara bilder och massa inspiration, bästa köpet på länge! :)
 
Nu väntar jag bara på min bok "En touche av Frankrike" (som för övrigt borde ha kommit för länge sen...) sen är jag nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine W

Har inte boken kommit än? Jag har inte hunnit läsa igenom hela men det jag har sett hittills gör mig inte besviken, verkligen underbara bilder!

Vad duktig du är på att höstpynta förresten, önskar att jag hade lite av din energi=)

Angående butiker i Örebro så finns det en hel del härliga inredningsbutiker. Jag åker oftast till Mariebergs köpcentrum och där finns butiken "Nice", min absoluta favoritbutik, det var där jag köpte En touch av Frankrike och det finna en massa Greengate, House Doctor..ja alla bra inredningsmärken hittar man där. Inne i stan ligger butiken "CE inne & ute" som också är jättehärlig, ligger vid slottet. Bara jag går runt lite inne i stan så brukar jag alltid hitta nya butiker så på så sätt är det en väldigt härlig stad. Vart bor du? Har du långt till Örebro? Brukar du vara där ofta?
Kramar

2012-09-22 @ 23:35:34
URL: http://www.minvitajul.blogspot.com
Postat av: Em

Ser ut som en riktigt härlig bok!

2012-09-23 @ 19:21:53
URL: http://swedishxmas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0