Snöbollskrig

 
Häromdagen tyckte jag att jag behövde skämma bort mig själv lite extra efter en helvetesdag på jobbet, så då köpte jag mig en mugg till min emil och pippi-samling från Rörstrand. Älskar verkligen dessa muggarna och speciellt det här motivet! Så juligt och komiskt och busigt på en och samma gång :) Det är en av julnyheterna från 2011 och det grämer mig än idag att jag aldrig fick tag på pippi-muggen, ni vet den där hon sitter och bakar pepparkakor med Herr Nilsson... Kanske kan man få tag på den någonstans i Sverige men inte i Karlstad i alla fall. Kommer ju som tur är nya julnyheter till jul men de såg inte lika roliga ut som förra årets...
 
Jaja, jag längtar i alla fall tills jag får dricka varm choklad i denna härliga mugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0