Vad du kan göra med ljusslingan - part II

 
 
 
 
Ja, såhär kan man ju också använda ljusslingan, att sätta den i en krans av granris, enkelt men effektfullt :) Kransen är fejk och den har jag köpt på IKEA, jag vill inte uppleva förra årets pers när jag gjorde en av äkta granris som sen fick hänga så fint över tv:n, den såg helt underbar tills jag bestämde mig för att kasta ut den i januari. Jag nuddade den lätt lätt med fingret och poff! ALLA granbarr, och verkligen alla, rasade ner på golvet och i nya tv:n, hm... maken, ja jag önskar verkligen jag fick kalla honom det för vi är som ett gammalt gift par men nåväl, sambon, var inte speciellt glad... så i år kör jag fejk! På den fronten i alla fall ;)
 
Sen måste jag ju bara visa den supersöta tomten som jag fick av min fina mamma nu i helgen :) Kolla bara på honom, he's adorable! ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mitt vinterland

Jag har gett dig en utmärkelse på min blogg :) Kika in! Kramar

2012-10-30 @ 00:22:11
URL: http://mittvinterland.blo.gg
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Väldigt så fint :)

2012-10-30 @ 15:46:38
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Elins jul

Superfin krans! Från Ikea säger du? Måste kika där när jag har vägarna förbi :) Och tomten är också väldigt söt!

Du har fått en av mina utmärkelser i I heart your blog eftersom din julblogg är väldigt pysslig och inspirerande! Kika in hos mig och läs min motivering :) Ser fram emot att följa dig i vinter. Kram!

Svar: Japp den är från IKEA, 99 kr :)
Tack för den fina utmärkelsen! Blir så otroligt glad av så fina kommentarer. Stor kram från mig! :)
Emelie Larsson

2012-10-31 @ 00:40:02
URL: http://elinsjul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0