Kärlek till er! ♥

 
(Lisebergs julmarknad 2010)
 
Oj oj oj, som om man inte trodde att det var nog med de fina orden jag fick från andra bloggare häromdagen så är det tydligen ännu fler som gillar min lilla blogg. Jag blir på fullaste allvar helt stum, ni skriver ju så himla fint! ALLIHOPA! Helt otroligt hur många fina människor det finns, man blir ju alldeles varm bara man tänker på det: En stor kram till er alla! ♥
 
Elins jul skrev: Emelie skriver inspirerande och har otroligt många fina bilder på sin blogg. Efter varje besök på hennes sida har man fått ny inspiration att pyssla eller fixa. Vem kan motstå hennes underbara "All i want for Christmas is you"-kudde eller hennes personliga sätt att skriva? Ingen! In och följ henne du med!
 
Johanna - Mitt Vinterland skrev: Det bästa med Emelies blogg är alla underbar bilder som ger så mycket julstämning så man blir alldeles varm i kroppen! Och hennes julpyssel. Gillar också att hon visar mycket av sitt hem.
 
Maries strålande jul skrev: Jag gillar Emelies egna bilder från hennes julpyssel och julinredning, bilderna är fina och vi verkar gilla samma saker.
 
Ja vad säger man? Otroligt stort stort TACK! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0