Julrött

 
 
 
 
Igår gjorde jag mig en sväng till Blomsterlandet efter jobbet, var på jakt efter höstblommor till balkongen men när jag hittade dessa otroligt söta små växterna med röda bär så kunde inte jultoken i mig säga nej, så fin! En jul-en på det också så var jag helt i stämning haha ;) Men jag tänke såhär: Ja, det är rött, men rött är ju en året-runt-färg så why not? Å ljusslingan sitter givetvis inte i enen nu, men den piffade upp lite tycker jag, därav fick den vara med på bilden :) Ville bara förklara mig lite så ni inte tror att jag är skvatt galen! :)
 
Var på IKEA idag också, ingen julinredning men däremot massor med jul-äta! Glögg i flera smaker, julkolor i fina påsar och pepparkakor i en jättefin silverburk med snöflingor på (men sambon hade snabbt sprungit ut ur varuhuset när denna upptäckt gjordes, så jag fick snällt följa efter - UTAN pepparkakorna) Hmm... Män säger jag, varför ska de alltid kuta ut från IKEA?! ^^

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag hade en granne där jag bodde förut. Han älskade IKEA. Jag, som inte har nån bil, älskade att han älskade IKEA. Han hade inte bara en bil. Han hade en lastbil med värsta utrymmet. Så man kunde spontanshoppa en fåtölj eller nåt om man var där med honom :-)

Svar: sv: Haha nej va härligt! :) Spontanshopping är det bästa! :D Tack så jättemycket för pdf-filen förresten, den var helt underbar! Blev otroligt inspirerad och pysselsugen ^^
Emelie Larsson

2012-10-04 @ 14:45:20
URL: http://tomtensdotter.se
Postat av: Sussi

jättefin blomma - vaktelbär brukar denkallas - jag har den i balkonglådan till,höst/jul såå söta. Fin blogg du har.

Svar: Åh tack fina du! :) Jaaa... vaktelbär heter den ju, så bra att jag fick veta det! :)
Emelie Larsson

2012-10-04 @ 18:28:32
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag gissade att den skulle falla dig i smaken :-)

2012-10-04 @ 21:20:26
URL: http://tomtensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0