Gottegrisen her self!

 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från glöggpartyt och "godisbordet". Jag bor ju i en liten etta med sambon så det blir ju lätt trångt, så jag försökte dela upp det i tre stationer, glögg-stationen, mat-stationen och den berömda godis-stationen :) Jag tycker att godisstationen blev så fin! Nästan lite stolt faktiskt :)
 
Där bak ser ni också en av de nya stjärnorna som fått flytta hem til mig, det är alltså en vanlig stjärna i stål som jag klätt in med mossa, vilket jag för övrigt inte rekomenderar för det var aptråkigt! Jag kände liksom: Fan... nu försvann den timmen av mitt liv. Men å andra sidan, det blev förbannat snyggt så det väger upp det hela en del faktiskt :) Så har man massa tid över (vilket jag inte har) så kan man ju göra en sån! :)
 
Det är alltså chokladtryffel, mintchokladtryffel, amerikansk fudge med rostade pecannötter, knäck, knäck med mandel och lite mini-marshmallows :) Mumms för själen det! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Superfint och mysigt!!!
Jag som aldrig har gillat hyacintkrukor har det senaste halvåret ändrat mig och vill nu gärna ha två.

Svar: Tack! :) Haha inte jag heller men jag tycker de är riktigt snygga och stilrena nu för tiden. Är på jakt efter några i zink nu, hoppas jag hittar några :)
Emelie Larsson

2012-11-16 @ 07:24:21
URL: http://julilaloland.blogspot.com
Postat av: Annika

Jättefint! Dom recepten skulle man ju vilja ha.... :-)

Svar: Det kan jag ordna ;) Håll utkik på bloggen så kommer recepten inom kort! :)
Emelie Larsson

2012-11-16 @ 08:32:06
Postat av: Amandas jul

Superfint! Ser riktigt gott ut :)

Svar: Tack så jättemycket Amanda! :)
Emelie Larsson

2012-11-16 @ 10:22:06
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Victorias Jul

Jätte fint förstår att du är nöjd med det godisbordet och stjärnan. Vad duktig du är

Svar: Åh tack tack tack! :)
Emelie Larsson

2012-11-16 @ 10:36:20
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Elin

Klart du ska vara stolt! Ser ju jättegott ut! Och fint :)

Svar: Åh tack fina du! Blir alltid så glad av dina kommentarer ^^
Emelie Larsson

2012-11-16 @ 10:51:59
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0