Tack för allt fina fina läsare


Vad vore min julblogg utan er? Jag gissar ingenting och det stämmer nog ganska bra. Det har trillat in allt fler läsare ju närmare julen vi har kommit och det är så himla roligt! Känns som att antalet besökare fördubblas för varje år så nästa år kommer ni bli otroligt många om vi fortsätter i samma mönster, hoppas hoppas!

Annars vill jag bara säga tack för mig för denna julen och jag hoppas verkligen att ni tittar in igen i oktober då julsuget börjar komma, kanske redan i september, who knows? :)

TACK fina läsare för att ni följt min blogg, givit finaste kommentarerna och gjort så att jag haft min blogglust ända in i kaklet! 2012 kommer (lite klyschigt I know...) bli bästa året någonsin tror jag! Och inte minst julen! Jag har redan massa inspiration och så mycket jag inte hann göra pga jobb och annat, ni vet, vardagen helt enkelt. Tills vi ses så hoppas jag att ni får en otroligt bra vår och inte minst sommar, om ni vill kan ni kika in min vanliga blogg. Där är väl rulliansen inte lika bra som här men det blir allt några inlägg titt som tätt, beroende på lust och inspiration vill säga. Bort med rött och skog (läs gran och mossa i alla hörn och vrår som går). Nu ser jag fram emot blommor och pasteller och inte minst sol och värme! :)

God Jul och Gott Nytt År önskar jag er.

Stor bamsekram till alla, Emelie.

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Tack för i år!

Och tack för alla fina bilder och inspiration!



Ses i höst :-)

2012-01-06 @ 13:15:52
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Emma - Emmas julblogg

tack för allt - ha ett mycket fint år så hörs vi senare! ;D

2012-01-06 @ 15:00:47
URL: http://emmasjulblogg.tumblr.com/
Postat av: Johan

Hej hej,



Vill jätttegärna byta länkar med dig!



Din länk läggs på www.julblogg.nu.



Jag vill gärna du länkar till http://www.roligajulklappstips.se/ som byte.

Du kan även få ett presentkort istället som tack om du lägger upp länkarna.



Mvh,

Johan

2012-01-08 @ 20:16:19
URL: http://www.roligajulklappstips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0