Men vem var det som dök upp?!

Bild lånad härifrån
 
Åh va roligt att "LIllan" var på besök i dagens avsnitt av julkalendern! :) Och den gamla läraren som "Ivar" hade förra gången, nu blev det genast MYCKET bättre! :D Man får sånna nostalgikänslor, underbart! :) Nu hoppas jag bara att Ivar kan dyka upp också, jag hade världens crush på honom när jag var mindre och den höll väl i sig bra många år ;) Inte för att jag tror att han kommer vara med men... man kan ju alltid hoppas! ^^
 
Idag har jag haft världens bästa mysdag med hjärtat. Vi har handlat julklappar, ätit god lunch på stan och varit på julmarknad i Mariebergsskogen och där var det en kör som sjöng christmas-carols, levande julkrubba och massa ljus överallt, love love! En riktigt fin dag faktiskt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Jodå, Ivar kommer att vara med, likaså Leif och Astrid, kolla rollistan på wikipedia ;)

2012-12-08 @ 18:44:13
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0