Jul jul strålande jul

 
 
Åh nu har jag kommit in i riktig julstämning! Igår hade vi glöggmys med vänner och spelade sällskapsspel och hade det jätteroligt :) Å nu har jag semester och är ledig ända fram till 29/12! Tänka sig, vad skönt att slippa kliva upp i ottan för att gå till jobbet i morgon och i övermorgon och så dagen efter det och massa dagar efter det hihi :)
 
Igår dekorerade jag den fina ljusstaken med lite granris och röda ljus och några av mina fina julkulor i silver, mmm... Me like :) Den blev riktigt julig nu tycker jag, fin som tusan.
 
Å nu mina vänner ska jag och min karl se på orginalet av Mysteriet på Greveholm, Alex har ALDRIG sett den riktiga versionen! Jag trodde han skojade med mig big time när han sa det, men tydligen inte. Asså seriöst, vara tillsammans med en julfantast och han har aldrig sett den, det är helt enkelt oacceptabelt! ;)
 
Mot soffan! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Jag har heller aldrig sett originalgreveholm. Grinchvarning på mig?

2012-12-16 @ 22:33:49
URL: http://tomtensdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0