Emelie. du är som den där Ernst!

 
 
 
 
 
Jag är inte död, jag lever! Har bara haft otroligt mycket att göra, surprise surprise! ;) För att kompensera för de senaste dagarnas frånvaro så blir det en liten bildbomb nu! :) Oboy om jag har julstämning alltså! Den infinner sig aldrig riktigt förrän jag kommer hem till mamma och pappa och mina fina syskon, det spelar ingen roll hur mycket jag pyntar eller bakar eller tittar på julfilmer eller lyssnar på julmusik - julstämningen kommer först på riktigt när jag är hemma i mitt barndomshem :) Konstigt att det alltid ska vara så :)
 
Idag har jag köpt världens finaste julkofta till mig själv, skämde bort mig riktigt rejält alltså! :) Sen har jag och mamma julbakat det sista, gjort julfint, mamma håller på och gör janssons och revbensspjäll och griljerar julskinkan, det doftar ljuuuuuvligt! :)
 
Och här har jag julpyntat altanen hemma hos päronen, tog lite hjälp av min lillasyster och hennes BFF som tyckte det var roligt att hämta granris och granar och de kom med världens finaste kommentar:
 
- Emelie, det känns verkligen som att du är Ernst! Tindra, vi är med i "jul med Ernst!"
- Tycker ni om Ernst? Frågar jag då (man måste ju försäkra sig om att de gillar honom så att det inte var negativt sagt!) ;)
- Ja gud ja, vi ÄLSKAR Ernst!
 
Jo man tackar ja! Finaste kommentaren idag, LÄTT! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0