Drömmar

 
Här har vi då en till liten gran som fått flytta in hos oss :) Önskar verkligen att jag hade ett hus, herre jösses vad jag skulle gå crazy med pyntandet då alltså! Jag drömmer om ett stort, lantligt hus en liten bit utanför stan, kanske tio till femton minuter med bil, det är lagom :) Haha, ja i alla fall om man bort här i värmlandsskogarna.
 
Längtar verkligen efter huset, då kommer min och min sambos familj få komma till oss och fira jul så slipper vi ha dessa oändliga diskussioner om vart vi ska fira jul, vilket alltid resulterar i att vi delar på oss ;) Och högt i taket ska det va! Så att jag kan ha en gigantisk julgran som jag ska pynta med silverpatinerade kulor i glas, bara glas, ingen plast. Det har varit mitt mål så denna höst har jag samlat på mig massor med glaskulor, man måste ju liksom börja i tid om jag ska ha nog många när jag köper hus ;) Hade i alla fall tillräckligt för att fylla upp årets julgran, ingen plast så långt ögat kan nå! :D Jag kan liksom kosta på mig den lyxen eftersom jag inte har varken barn eller busiga husdjur ^^
 
Nej nu ska jag återgå till mitt varma vatten med salt, ja du hörde rätt. Varmt vatten med 7 kg salt (känns i alla fall som det) ska tydligen råda bot på halsont, det är lika äckligt varje gång men vad gör man inte? Mitt jobb är beroende av en röst som fungerar så man får bita i det sura äpplet, eller kanske salta? ;)
 
Ha en fin kväll kära läsare! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Säkert inte vad du vill höra men trots att vi bor i ett hus på 8 rum och kök så får jag inte plats med allt mitt julpynt utan måste välja... så jag vill också ha mer ytor att pynta på, finns så mycket annat som tar plats här.

2012-12-06 @ 21:56:08
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Victorias Jul

Jag har också bara glaskulor fast jag har både barn och djur =) Jätte fin gran

2012-12-07 @ 10:35:44
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0