Christmas

 
God afton kära läsare! :)
Första semesterdagen idag, härligt! :) Har handlat klart de sista julklapparna och tränat :)
 
Om jag ska erkänna en sak så har jag lite smått panik över att julen snart är över, varför varför varför kommer den så fort i år?! Jag har liksom inte hunnit med att tänka eller känna efter, fast jag började julpynta redan den 20 november. Det känns som att tiden stått stilla i mitt huvud, som att jag legat i koma och sen har jag vaknat upp flera veckor efteråt, nej hualigen! Känns som att det är så mycket som jag hade velat göra, inte för att jag måste, absolut inte, men för att jag VILL. Jag hade velat pyssla mer, jag hade velat baka mer, jag hade velat ha fler glöggpartyn, fler mysstunder med mina vänner, men man hinner väl inte allt antar jag...
 
I morgon kommer i alla fall min fina vän Gustafsson hit och vi ska julpyssla tillsammans, dricka glögg och äta massa hembakat julgodis :) Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Jag håller med dig tiden har gått alldeles för fort i år. Den brukar inte gå så är fort tycker jag, fast jag brukar aldrig hinna pyssla allt jag skulle vilja. Nästa år hade jag tänkt börja tidigt med pysslandet

2012-12-18 @ 18:26:47
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0