En doft av jul



Igår när jag städade mitt inte allt för välsorterade skafferi (skäms en aning...) så hittade jag en påse nejlikor! Gissa om det spratt i jultarmen på mig, jag tror jag stod med näsan i påsen och sög åt mig den bästa juldoften som finns i säkert en halvtimme. Det var nog tur att vi inte hade några apelsiner hemma annars lovar jag att det hade blivit en apelsin med nejlikor i som jag hade burit med mig och luktat på hela dagarna, haha!

Kom på mig själv med att detta är det första inlägget sedan januari, mysigt!
Ni ska veta kära läsare (för jag ser att ni är många som är inne och läser redan nu vilket glädjer mig! ^^) så längtar jag galet mycket efter jul! Det är helt otroligt, men ibland får jag vibbar av jul, speciellt när det är gråa och regniga dagar, då gör jag min hemmagjorda varma oboy och så sätter jag på en julfilm, hihi, det är jättemysigt vill jag lova :) Och redan nu har jag börjat planera lite (det gör faktiskt ingenting att börja i tid och att tjuvstarta lite!). Så jag kan nog nästan lova att det inte är långt kvar tills jag börjar blogga regelbundet :)

Förresten, om det är någonting speciellt som ni skulle vilja att jag bloggar om eller om ni har några tankar och idéer så är det bara att höra av sig, jag vill ju sprida massa glädje med den här bloggen och få mina läsare att uppleva det som jag upplever varje höst fram till jul :)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: En Tomtenissa

Vad kul att du är tillbaka :) Kommer att följa dig i år med!

2011-09-02 @ 08:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0