Lite presenter

 




Jag älskar verkligen att fylla år, då blir jag som ett litet barn igen och förväntar mig massa paket och tårta med sång på sängen såklart, så gissa om jag blev glad när jag fick det här vackra våningsfatet av min älskling (som jag för övrigt blev lite smått kär i första gången jag såg det, men vi säger inget om det till Alex, han kanske känner sig lite smått avundsjuk då ^^). Det här kommer att göra sig perfekt i mitt hem nu till jul! Jag hade tänkt pryda det med MASSA julgranskulor, ljus, nötter och kanelstänger, som ett vackert stilleben helt enkelt, och sedan när jag har min julmiddag ska det frossas upp med massa godis :)

Just idag ser det lite fattigt ut på bilden men jag har ju knappt några julsaker uppe i lägenheten förutom lite smått och gott som köpts i år, så när det ör dekorerat på riktigt ska ni självklart få en bild :)

Jag fick även en symaskin av mina föräldrar när jag fyllde år och JAG ÄLSKAR DEN! Jag hade tänkt köpa mig en symaskin själv faktiskt, just för att jag älskar att pyssla, och att sy är faktiskt underskattat. Det är så himla roligt och avkopplande att sy och skapa, så denna symaskin kom välbehövligt nu inför jul vill jag lova :)

Jag borde börja med en önskelista också för det är roligt, men jobbigt att komma på vad man vill ha... Well well, undrar vad som blir årets julklapp. Jag kan faktiskt inte komma på någonting jag tycker skulle passa, en onepiece kanske, men det känns ju tråkigt, den har ju varit högaktuell hela året.

Vad tror ni blir årets julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Vilken bra present! :) Jag tippar faktiskt på smartphonen i år trots att det är en teknikpryl, men det kan också vara en kokbok eller som du säger onepiece, ska bli spännande att se!

2011-10-21 @ 07:46:07
URL: http://amandasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0