Datum jag ser fram emot

Åh! Nu jäklar tror jag nog att mitt julsug har kommit för att stanna! Häromdagen köpte jag tidningen Lantliv, älskar verkligen den tidningen, och det blev ju inte direkt sämre när jag upptäckte att nästa nummer som kommer ut är julspecial :D Nytt för i år är också att de kommer ut med en liten specialtidningen, nämligen "Lantliv - Jul & Pyssel" och den ser jag verkligen fram emot! Pysselmänniska som jag är rakt igenom så vorde det väl konstigt annars? :)

Så dessa datum längtar jag till som en galning för tillfället, då jag redan bläddrat igenom hela mitt sortiment av tidigare jultidningar ungefär en sån där 1.936758 gånger.... Så känns det kul med något nytt! :)

Lantliv Julspecial ute i butik 1 November
Lantliv - Jul & Pyssel ute i butik 8 November

YEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0