Klassisk jul

Men äntligen någon som ha fattat grejen! Det är ju DETTA innehåll man vill ha när man köper en jultidning. Inspiration till tusen och att komma i julstämning. Jag kan ju ärligt säga att dessa färger inte är mina färger om man säger så, alla som känner mig vet att jag är en vit människa när det gäller inredning, men jag får ju massa inspiration och massa mysstämning, äntligen säger jag! Kolla omslaget, bara det skriker ju julstämning vilket får mig att vilja läsa tidningen :)

Klassisk jul är precis så som jag älskar't, traditionellt, mysigt, varmt, kärleksfullt och ja just det, klassiskt :)
Denna är vad jag myser med ikväll, plus en kopp varm choklad :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0